§1
Niniejszy Regulamin stanowi Ogólne Warunki usług świadczonych w Salonie Soul Hair oraz odsprzedaży kosmetyków.
Decydując się na zabieg Klient akceptuje poniższy Regulamin.

§2
Salon Soul Hair otwarty jest w następuje dni, w następujących godzinach:
Poniedziałek – Piątek: godz. 9:00-21:00
Sobota: godz. 9:00-15:00
Godziny otwarcia mogą ulec zmianie w szczególności w okresach świątecznych bądź w dni ustawowo wolne od pracy.

§3
Wizytę można zarezerwować online.
Niezbędne jest podanie aktualnego numeru telefonu i adresu e-mail
Po dokonaniu rezerwacji, otrzymają Państwo SMS oraz email z potwierdzeniem terminu wizyty
Udostępnianie danych osobowych i numerów telefonu przez Klientów przy rejestracji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych przez Salon Soul Hair, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Warunkiem wykonania pełnej usługi jest punktualne przyjście przez Klientki/Klienta na wizytę (ewentualne spóźnienia bez poinformowania nas o tym telefonicznie akceptowane są tylko do 10 min, po umówionym terminie- każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie i istnieje możliwość odstąpienia od tej reguły).
W przypadku spóźnienia nie gwarantujemy pełnego wykonania usługi, w niektórych przypadkach spóźnienie oznacza brak wykonanej usługi.
Spóźnienie ponad 10 minutowe na umówioną wizytę może spowodować zmianę usługi (np. z koloryzacji ze strzyżeniem, na koloryzacje bez strzyżenia) lub całkowite anulowanie wizyty.
Wizyta i godzina wykonania usługi jest kwestią umowną i jej czas rozpoczęcia i wykonania jest określany w przybliżeniu.
Przed przystąpieniem do świadczenia usługi Klientkę/Klienta muszą poinformować pracownika o wszelkich przeciwwskazaniach zdrowotnych ( klienci są w szczególności zobowiązani do poinformowania o: chorobach układu krwionośnego, limfatycznego, neurologicznego, psychicznego, skóry, w szczególności: o rozruszniku serca, kardiowertera, chorobach nowotworowych, stanach zapalnych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce, zarażeniu wirusem HIV i innymi wirusami, ciąży lub okresie połogowym itd). Zatajanie chorób, schorzeń lub odmiennych stanów skutkuje wzięciem przez Klientkę/Klienta na siebie odpowiedzialności za zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy Salonu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje. Klientka/ Klient zobowiązani są także do poinformowania pracownika Salonu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.
Jeśli Klientka/Klient zdecyduje się na wykonanie usługi mimo przeciwwskazań lub utai takowe to na własną odpowiedzialność i ryzyko i nie przysługuje mu odszkodowanie z racji poniesionych szkód i powikłań.

§4
Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie
Salon Soul Hair nie ponosi odpowiedzialności za niezapoznanie się przez Klienta z cennikiem
Za usługi świadczone w Salonie można płacić gotówką lub karta płatniczą
Przy rezerwacji wizyty pobierany jest depozyt, który w razie odwołania lub przełożenia wizyty 24 h lub później nie zostanie zwrócony Klientowi.

§5
Klient ma obowiązek stosowania się do zaleceń przekazanych po wykonanej usłudze, zgodnie z instrukcją przekazaną podczas zabiegu przez pracownika Salonu Soul Hair. Wyłącznie stosowanie się do wskazanych zaleceń może zagwarantować najlepsze rezultaty i pożądane efekty po wykonanej usłudze
W uzasadnionych wypadkach, w szczególności w razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu, pracownik Salonu Soul Hair ma prawo odmówić jego przeprowadzenia lub zmienić termin rezerwacji
Salon może, po uprzednim poinformowaniu Klienta, odmówić wykonania usługi nieprawidłowo wybranej przez Klienta podczas rezerwacji online.

§6

Reklamacje mogą zostać zgłoszone do 5 dni kalendarzowych od wykonania usługi, osobiście w salonie lub poprzez przesłanie na adres mailowy salonu zdjęć dobrze obrazujących przyczynę reklamacji.
Mail salonu: [email protected]
Reklamacje mogą dotyczyć: niewłaściwie wykonanego strzyżenia tj. krzywe ścięcie, w przypadku błędu w koloryzacji kiedy włosy będą źle pokryte farbą, pojawią się plamy czy widoczne będą niedofarbowane włosy. Wszystkie błędy wynikające z błędu fryzjera (podczas procesów technicznych).
Reklamacje które nie zostaną uwzględnione po wykonaniu usługi to:
– brak pielęgnacji włosów wg zaleceń fryzjera;
– stosowanie niewłaściwych kosmetyków;
– zmiana decyzji na inny odcień koloru, zwiększenie jasności lub przyciemnienie pomimo wcześniejszych ustaleń z fryzjerem oraz ingerowanie w kolor
– niewłaściwe lub nadmierne używanie narzędzi termicznych t.j. prostownica, lokówka itp.
– nadmierna ekspozycja na słońce i wodę morską.
– w przypadku przedłużania nie stosowanie środków przeznaczonych do pielęgnacji włosów przedłużanych, dobranych do włosów przez fryzjera.
5. Uznanie reklamacji daje możliwość naprawy usługi reklamowanej
6. Reklamacja zostanie zrealizowana w terminie wolnym w kalendarzu Salonu Soul Hair

§7

Wszystkie osoby znajdujące się na terenie salonu są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii personelu. Klientka/Klient korzystając z usług Salonu jednocześnie oznajmia, że zapoznał się z niniejszym regulaminem.
Za naruszenie postanowień niniejszego regulaminu uważa się również działania lub zaniechania zmierzające do jego obejścia.

 

ZAMKNIJ

Kategorie produktów

Add to cart